1 juli 2011

Bränd


Baguetten skulle rostas i pannan...stod det
Den blev rostad...typ

Med ALLA grannarna ute på sina terasser och jag med alla glaspartier öppna d v s front row, första parkett, inget som kunde gömmas när det rosa yrvädret vid två tillfällen kom utspringandes med ett FULLT rykande stekjärn i handen...

Så rykande att mitt ansikte inte syntes till,...ja ni fattar!

Vid två tillfällen, framför tre grannfamiljer mitt i deras kvällsgrillning, hm?

Tur att jag var pink, för annars så hade de antagligen inte sett mig igenom röken, hahaha

Dum jävla brud som gör 13 saker samtidigt - öhhh?

...det blev dock supergott tillslut.

Rostad baguette

Getost i botten

Basilikablad

Persika

Salt/Peppar

Parmaskinka...(den var slut)

Ringlad honung på toppen

SVINGOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar