13 juli 2012

Es Trenc paradiset!

Älskar detta ställe...

Ett av badparadisen på jorden, alltså nära Svedala då...

Jag blir lika euforisk varenda gång vi passerar restaurangen och ser det turkosa vattnet, puuuhhh, religöst.

Vi är här verkligen en gång per år, känner att jag skulle kunna bo på något spanskt litet hotell precis där i flera dagar bara för att få ut ALLT...

Alla ni som ständigt åker till Mallis och INTE tar hyrbil hit, borde få stryk, jo, faktiskt.

Man kan inte ta sig hit på annat vis än med bil, vilket selekterar hårt, inga melonförsäljare, inget kommersiellt skit, utan bara folk som känner till och som VERKLIGEN vet var det är.

Det ligger EN grym restaurang, vissa kör kylväskor andra kan köpa på ett enklare fik, that`s it.

Wiggo och Hugo har legat i vattnet HELA tiden förutom när vi hade bord och lunch...

Är happy happy som får uppleva det, att kidsen, ( jo, Hugo är oxå min)  fått uppleva det tillsammans, nu snackar vi samma saker och imorgon är det nya äventyr.

Halva Es Trenc är nude, vilket jag förde på tal imorse, vilket har varit VÄLDIGT spännande för kidsen, hahaha.

De har legat i havet och spanat, dock väldigt påklätt enligt mig, hahaha.

Är happy!

I skrivande stund är  killarna  själva på Ving och kollar björnshow, fattar ni, de går 2,5km är toknöjda och ska mötas upp på en restaurang i hamnen, hahaha...så nytt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar