27 februari 2012

Hur är det möjligt?

Allvarligt?

Har idag välkomnat in PT-Thomas och Sats på RIKTIGT in i mitt liv igen.

Det innebär mest att träningen åter blir väldigt regelbunden, styrkan med Thomas kommer att varvas med högintensitetskonditionsträning på egen hand, då i form av Sats enorma utbud av olika klasser, såååå roligt och HELA Stockholms SATS utbud framför fötterna.

Ni vet, strong/ fast is the new...

Jag har haft en paus på ca 4v p g a att jag gick med min bihålsinflammation och trodde att jag kunde självläka/ jobbade dag/natt...så enormt JÄTTE dumt.
Jag ska INTE gå på någon diet, är inte ute efter en viss vikt, men definitivt en viss shape och spänst i köttet...hallå, 40+ är ingen lek, hahaha

Ni VET att jag är ALLT eller INGET, sååå drygt ibland

Jag ÄR ett enormt sockermonster av sällan skådat slag, vilket innebär att jag nu måste
 avgifta mig i ca 5 dagar för att komma bort från giftet...

Så efter min oerhört inspirerande träning med BÄSTA Thomas imorse så var det väl självklart att mitt lunch möte med PR-haggan direkt skulle sätta ALLT på spel...
Så galet jävla JÄTTE jobbigt att dessertbuffen ingick i lunchen...förstår ni?

Den liksom handlöst kastade sig över mig...med passion och kraft.

Nej tack jag avböjer,sa jag inte, utan...åhhh, va f...n, jamen jag kollar väl då.

Gick JÄTTEBRA - NOT!

Om du läser detta Thomas efter allt jag sagt till dig så balanserade jag det med extra förbränningen, ok?

Känner nu att jag tror att Thomas bryr sig, hahaha

Glömde bort att jag betalar honom...fast då är man en grym PT, om man tror att han sover dåligt om jag äter socker, hahaha, skitroligt.

Oavsett, lovely inspirerande och kreativt möte, precis som vanligt.

Skönt garv på slutet - TESTPATRULL

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar