12 oktober 2012

Hästar

Gång på gång så ber jag Wiggo att använda alla olika tröjor han har och inte bara ta samma, samma...

Han har en del Polo och Ralph tröjor som jag envisas med att lägga överst, känns sååå galet onödigt att ha köpt dem och de " bara " ligger...

Hade ett skarpt snack med honom eftersom han vill ha en hel hög nya speciella tröjor...

- Då får vi rensa ut i din garderob och ge bort, ok?

Inget svar...

Imorse när jag kom hem så låg det en HÖG med tröjor utraffsade på golvet...

Endast Polo och Ralph var utplockade, puuuh!!!

- Varför ligger det en massa tröjor på golvet utanför din garderob, Wiggo?

- Men hallå... jag kan INTE ha hästar på mig, ok?
Jag är faktiskt sparcykeltrixare, ok?

Eh..., hm...eller hur?

1 kommentar:

  1. Ja vad gör man? Hästar funkar ju inte då.. Hur är det med din far? Tänker på er, kram

    SvaraRadera