7 oktober 2012

Livet

Livet!!!

Skulle åka på turne  imorgon till Göteborg, Båstad...

Men livet ville annat...

Åkte huxflux hem till Berlin för att hålla hand, pussas, kramas, ge kärlek och be en bön att livets sköra sköra tråd är jävligt stark nu när vi behöver det...

Tillsammans är vi starka, när det gäller håller vi varandras händer och sitter vid varandras sidor - family first, vi är ett hopkok, men alla håller tight.

Min mor i centrum,hennes fantastiska man, min far, min tyska kockpappa, Captain Wolfram with crew alla  skåne vänner, nya konstellationer men håller samman, det gör vi - oh happy oss!!!

Är här utan returbiljett, imorgon vet jag mer...

Sitter med husnycklar, testamente, fullmakter, pinkoder - HEEELT surrealistiskt på låtsas, precis som om det inte hänt!

Där ÄR en mening med allt som sker - precis ALLT!!!

Just nu är det våldsamt svårt att hitta och se det bara...puuuh! 

I vår familj så är glaset halvfullt och inte halvtomt, så imorgon vaknar vi, tar våra händer och knyter samman dem och åker med raka ryggar till sjukhuset för incheckning...

Carpe Punctum - här och NU!



 


 Ett år sedan precis...OMG

Charitybal, jag skulle sitta vid honnörsbordet som kockens dotter, hade INGEN aning om storleken eller omfånget på denna bal, hahaha

Åkte ner i vanliga kläder, fick panik när jag insåg omfånget på balen och alla vita minkar, hahaha

Åkte till H&M köpte...helt galet...en koboltblå klänning som dessutom var kort...299:-

Balen går av stapeln nu på lördag och denna gången var jag förberedd, men...livet vill annat.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar