3 april 2013

Koh Lanta

Idag stängde vi Phuket och jag släpade upp darling Wiggo kl 09.30...

Det var en mosig och trött hjälte som hängde på mig tills vår chaufför kom och hämtade oss för 4 Tim bilresa till Koh Lanta...

Har aldrig varit där men har många som ständigt åker dit...

Bor nu i sååå mysigt hus vid Longbeach, alla husen har pool och lovely loungeterass...

Bäst av allt är att vi kan bada precis när vi vill, på natten, tidigt, sent eller hur vi vill...

Vi har 50m till havet där ALL motorsport, båtar, skotrar, försäljare är förbjudet, endast galet mysiga små lokala restauranghäng med liggstolar...
Ska fota och reka ordentligt imorgon...detta påminner mig om Phuket för 12-15 år sedan, eller väldigt mycket om Khao Lak -99, innan det fanns stora hotell där...

Jag är såååå exalterad, det är så lugnt och skönt... ni får se, jag ska ta bilder.
Godnatt














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar