6 april 2013

Vårt Hus

I min värld så har vi alltid bott på hotell i Thailand och att hyra en villa med pool har inte 

överhuvudtaget kommit upp som ett alternativ, tror mest att det beror på att man kan bo sjuuukt bra på 

kanonhotell för less money...

Av en helt sjuk slump så hade jag 12 missade sms dag 2 i Phuket där det stod...

E du klok som dragit till Thailand utan att berätta det för mig, du MÅSTE, MÅSTE åka till Koh Lanta, mitt favorit place i världen...bl a bl a

Du kommer att älska det och du och Wiggo ska ha hus och pool...

Denna handlingskraftiga vän hade på 12 sms och 1 tim senare satt mig i kontakt  med de svenskar som hyr ut dessa magiska lovely privatägda hus...

Huset jag bor i har lågsäsongspris mellan 1/4-14/11  16 500 bath/v ca 4000:- svkr

och  högsäsongspris från 15/11- 31/3 33 000 bath/v  ca 8000:- svkr/ v

Huset är 80 kvm med 3 sovrum, kök och bad samt en stor terass på 25 kvm under tak samt samt en 

grym egen pool och 50 meter från havet, sjuuukt suveränt.

Så här vill jag bo igen, ska idag titta på några av de största beachview villorna med 5 sovrum så att man

  kan åka ett helt gäng nästa gång.

jojolantarental.com

Gå in och kolla, detta är deras mest exklusiva område men de har fler enklare om man önskar det.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar