7 mars 2012

Operation

Tänk vad de gör för att tysta...haha

Ska operera in en titanskruv i käkbenet för att kunna sätta på ett snyggt implantat...näst längst in i käken.

Lönt - NOT!

Nödvändigt - JA!

Sjuuukt dyrt - JA!

18 995:-...suck suck!

Hur många flipflops är det?

Håller event ikväll där jag snackar i 2 timmar, bra timing...haha

Oddsen att jag inte kan snacka ikväll finns INTE, väldigt enkelt.

Try try ME!!!


 På väg och solen fullständigt strålade bort HELA min styrka, hahaha

...jag hör kommentarer på den, just so you know.



 

 
 Titanskruven som numera sitter i min käke...mooaahhh

 


Oj oj, det mysiga vilorummet...

Fick enorm bedövning, kände ingenting men när de borrade i käkbenet så fick jag självklart märkliga bilder i skallen av ljudet.

Han tyckte att mina käkar var VÄLDIGT elastiska och jag var duktig som kunde gapa såååå länge, hahaha.

Har ju gapat i 42 år, så hur tänkte han, haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar