1 mars 2012

Wiggo 10 år

Så här dags för 10 år sedan, så var jag världens, världens LYCKLIGASTE mamma.

Då hade jag tryckt ut den absolut mest fantastiska, underbara lilla kille.

Ni som har barn VET - oh happy happy day!

Lyckoruset över ett barn går INTE att beskriva med ord.

Är självklart fortfarande VÄRLDENS rikaste, lyckligaste mamma till denna fantastiska kille.

Det finns en överhängande risk, med tanke på min tydlighet och intensitet att jag blir patetisk när jag skriver, men då får det bli så...

Skulle kunna resa land och rike runt och snacka om denna lovely pojke och min ENORMA kärlek till honom!

GRATTIS bästa viktigaste underbaraste fina fina WIGGO på din 10-års dag!
 

 Här är han nykläckt, föddes 03.41 och här sitter vi och tar emot besök kl 14.00.

Såååå STORT!!!

Kärlek på Lidingö
 

 Midsommar i Skåne

 
KIZZ på Stadion

 
Naken i Thailand


 Bästa Berlin


 Mallis




 PURO Mallis
 

 På stan

 Här odlade vi långt och lekte stekare - inget bra, hahaha







 Skolavslutningen

 Giga våldsam LOVE
 Mama


 Mallis
 Winter Jam


 Köpenhamn

Why rakad?...puuhh

Fina finaste FINA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar