3 augusti 2013

Flytt med livet som insats

Jag har verkligen skjutit på att åka bort till Klas hus och packa ner mina sista kläder så att vi båda kan börja helt egna liv och vända blad...ni vet, de där kläderna som man ändå inte använt på 1 år men...

Jag har hela tiden tänkt att, jaa, jag gör det imorgon det är ju ändå bara 6 kartonger , typ.

Vaknade imorse när klockan ringde vid 07.00, stegade våldsamt trött in och drog på mig en lång, slapp zebrakläning...slappt, tänkte jag

Kanon, Vicky, skitbra tänkt...NOT

Klänningen är förvisso slapp men shit så lång..trampade på tyget typ vart tredje fotsteg, lyckades också, när jag bar kartonger, att trampa så rejält att halva klänningen drogs ner till naveln....skitkul att stå topless med dress vid midjan, tung kartong i famnen och halvt framstupa sidoläge i full fart när jag flög full fart fram...puuuh.

Jag skulle ju bara vara bekväm...snabb och effektiv.

Sex kartonger var visst 12...men nu är det gjort!




Det sköna med mina helt fantastiska hantverkare är att de jobbar som galningar oavsett om jag är där eller ej.
Jag har INTE en endaste sak att gnälla på...




När jag då lyckats flytta klart alla kartongerna så slängde jag mig i duschen, packade väskan för Berlin, Köpenhamn så var de i full gång med småfix för att allting ska bli helt klart.

OM ni behöver galet bra och noggranna hårt arbetande hantverkare, ring mig.

Han som är head of charge byggde vårt stora hus och är den som överlevde alla andra "hittepå" hantverkare som hela iden byttes ut...

Tv:n ska upp på väggen och jag ska köpa en bänk till, alltså en liten vit del så att det fyller lite mer i rummet.

Sååå roligt att det snart är heeelt färdigt.

Vicky 44 år flyttar till HEELT eget med darling Wiggo!

Oh Happy day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar