31 augusti 2013

Wiggo in Da house

Lördag morgon och Wiggo gästspelar ett dygn hos mig innan han återgår till Klas för att skifta på

 måndag och därefter hänga 16dagar med mig ( jippie)

Vi kör våfflor och snackar igenom One Direction filmen vi kollade på bio igår...

Jag provar att dricka te ur en annan mugg än favoriten, katastrof, haha

Hur är det möjligt, smakar inte gott, känns konstigt i handen och JA, jag vet att det är i-lands tugg

My god, säger tant Raffa...
Vi var på konserten och den var heeelt galen med alla skrikande brudar, bion var nästan värre, hahaha.

Det skreks, klappades händer och HELA biosalongen sjöng med i texterna, hahaha, skitroligt.

200 tjejer, 10 killar och jag...

Vad fick jag ut av det...jag skrattade konstant i nästan 2 timmar, på slutet så sjöng jag oxå med som en annan leftover morsa...

Varför jag kan texterna?

Eh...låtarna har spelats, spelas typ igen och igen sedan One Direction bildades, hahaha 



Körde en snabb klippning på Wiggo igår innan bion...min stora fina bästa.


Underbart att vi kunde skaka liv i pappkillarna igen, vi var två, nu är vi sju...

Wiggo satt och resonerade huruvida vi inte hade någon i bilen till fotbollsmatchen idag, så skulle killarna få plats i baksätet om vi vek ihop dem..

Yeah right...hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar