27 augusti 2013

Lara Craft

Slapphetens tid är förbi...

MINDcontroll och total skärpa är det nya svarta...har jag bestämt.

Sedan mitt 4 månaders uppehåll i höstas så har jag aldrig kommit tillbaka, inspirationen har lyst med sin

 frånvaro och ett väldigt resande, sjukdom i familjen, skilsmässa, bygga nytt, tro, tycka att saker blir

 jättebra utan att veta någonting...ja, det har tagit all min kraft.

Vad jag då egentligen vet är att det är  att det är då jag skulle ha behövt träningen som mest...

Skit samma...

Min vapendragare, glada, svinduktiga och trogna Thomas PT ( jag vet att jag betalar honom, men låtsar att det är hans höjdpunkt på dagen, hahaha)

Han gör hela tiden det där sista, sista apjobbiga, den sista pressen, sista så att det bränner, det sista så att inte Raffa slappar ihop och är nöjd.

Min Beyonce look ( inget fel på den) tackar för sig och Lara Croft förbereder sig för entre ( om ett tag)

Förändringens tid har börjat...

Körde ett pass med Thomas igår, skönt och jisses sån färskvara det är, fick gå ner i vikt och vi börjar

 likom på noll.

Har precis varit ute och kört 1 tim kuperad PW, såååå skönt, vädret är magiskt...

Känner mig enormt rik som har hav och skog utanför mitt hus...

Oh happy day...

Dagens träningsfärg: NEONgul, tänk Beijer bygg, hahaha

Ha en underbar tisdag, nu KÖR vi.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar