6 september 2013

NÖJD

Gissa om det var en happy kid igårkväll när hantverkarna hade målat klart och borrat upp Wiggos loftsäng i väggen...

Undertill så har jag köpt en schysst svart bäddsoffa på Ikea  så att han ALLTID, jätteenkelt ska kunna ha kompisar som sover över när han bor hos mig.

Självklart så kändes det i hela mitt hjärta nu när han börjar känna att det är hans alldeles egna rum, saker och vi gör det exakt som han vill ( jag styr bara lite, moaahh)

Det är också en stor sak när det är jag som flyttat till nytt, medans  Wiggo har sitt rum intakt i vårt tidigare hus med sin pappa, shit vad man som mamma vill att det ska bli sådär löjligt mysigt och nice.

Man känner ena sekunden lite skuld att det blev som det blev och samtidigt känner jag en stor entusiasm och glädje över mitt nya liv med min stora fantastiska kille - WIGGO




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar