13 september 2013

Nöjd kund plåtning

Jag gjorde en skitrolig grej igårkväll, jag, Micke o Erik Olsson "da mäklare" hade en fotosession för Eriks mäklarbyrå.

Erik har sålt båda våra hus, dessutom så köpte jag och Klas, Mickes o Helenas hus i samma veva, haha...

Micke är säljare, jag är både säljare o köpare, bla bla...

Oavsett så kör de "Nöjdkundplåtning", så respektive mäklare på Erik Olsson plåtas med några av sina nöjda kunder, trovärdigt o bra...

Det roliga i detta är ju att vi känner varandra väl, Erik,  "galen"
Claezon o jag, vilket satte nivån på tugget, hahaha

Jag hade skitkul åt att de hade ett helt rum med pappfigurer på varenda mäklare, hahaha...

Jag vill också ha ett arbete där man har sig själv i pappfigur, hahaha dökul!

Vi skrev även till att det gick bra att använda bilderna på bussar, storbildstavlor, tv och i tunnelbanan, vi hajade INGET när inte det stod med i kontraktet, hahahaha...

En kväll full av GARV







Vi värmde upp med de bilderna som Erik ville ha, sedan gick Micke och jag LOSS...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar