3 september 2013

Ny garderob

Wiggo är i stort behov av NY garderob...

Han är inte intresserad av att ha tröjor med stora hästar på bröstet...puuh, det är fine, men jag har ju hamstrat dessa Raffetröjor som nu inte duger.

Måste säga att shit, så duktiga ZARA är...

Hittade urschysst figursydd jeansskjorta på herravdelningen där Wiggo galant kan ha strl S, vit, svart och gråa tee:s med lång eller kort ärm.

Sedan så vill jag slå ett slag för HM:s fantastiskt coola mjukisbyxor med rejält häng för 149:-/ st

Garderoben börjar ta sig, till detta har vi ett par chinos med häng, grå stentvättade slimfit ( med häng) jeans och ett par slitna blådenim med häng och skruvade ben...

Wiggo är happy och jag är happy!

Tur det...

Jeansskjortan kostade 499:- annars är allt runt 100-150:-/st

Om jag hade haft en större budget, då hade jag släpat in barnet till G-Star  och full ekiperat honom där, my god vilken sjuuukt snygg höst kollektion utan en massa G:n överallt.

Jackor, byxor, jeans, skor, halsdukar - puuuh, fab!

Helst av allt så vill han bara gå i mjukis, så vet ni...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar