7 januari 2013

ALL IN

Igår var det familjemiddag med film, homemade pizza  på menyn och jag målfocuserad som få gjorde  supergoda fyllda parikor till mig, puuuh vuxenpoäng.

Blandade typ vad jag hade hemma,
i stekjärn mjukade jag  upp gullök, riven morot, svamp, peppar, i vatten och kantarellfond, inget fett i den fasen.

Blandade minikeso och 10% fetaost i en bunke med en halv pressad citron, dijonsenap och en pressad vitlök, blandade sedan ihop grönsakerna i gojjan, tog upp de blancherade parikorna och fyllde dem med innehållet, mums.

Det bästa med den här rätten är att man kan äta MYCKET, det smakar supergott och det innehåller såååå mycket grönsaker.

Fick dricka 8 glas vatten eftersom jag "VISST"  hade glömt att dricka under hela dagen, dricka vatten är såååååå svårt, tycker jag.

Dragit ner min colalight last från 5  burkar/dag till ca 3 burkar i veckan och tanken är att lasten ska bort, men en sak i taget, inte äta elefanten HEL, step by step...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar