11 januari 2013

Tennisklubben

Tennisfredag med träning och fredagsspel...

Jag ska ut och resa imorgon är slapp och planeringstagen inför mina tokstylade dagar, puuh.

Har min rosa velourmjukis, skiter fullständigt om "någon" inte gillar det de ser, ja, nästan iallafall, visst

 rycker jag till när jag glider förbi stora spegeln och erkänner att helt läckert är det inte, men skit skön är den. 

Oavsett, då säger min darling med allvarlig ton och uppspärrade allvarliga ögon:

-Du kommer INTE in på tennisklubben i den rosa dräkten, mamma...LOVA!!!

Jag höll på att skratta sönder mig, jag som inte har några problem med att faktiskt skita i vilket och bara glida in bland alla Primeboots och HunkyDorytoppar, sååå roligt....

...men såklart,  när den viktigaste och bästaste killen i hela livet står där och BER, med oroliga ögon BER mig...så självklart trillar jag ju TOKdit direkt...

Åhhh han har sånt inflytande och sådan krampaktig makt på sin halvtokiga mamma att klockorna stannar...puuuh.

Så blev det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar