15 mars 2013

Överraskning del 1


Min söta fina Wiggo hade stoppat ner en "skriftlig ballong" i min väska, underbart och skönt med 

tydlighet så att jag inte trodde att det var en riktig ballong, just love!!!

Jag ÄLSKAR födelsedagar, så är det bara...



Wiggos suveräna pappa Klas ringde mig på förmiddagen i Berlin och sa:

Du ska INTE bo i huset ikväll och du ska inte handla hem mat, ok?

Va???

Så är det, mer info kommer senare...

Underbart!!!



Fick rosor av våra tyska vänner, Valerie och jag...

Valerie flög återigen ner till mig heelt spontant, med info i bagaget från Klas...

Han hade bokat  in oss  en natt 5- stjärnigt, bokat upp champagne i Moetbaren och styrt upp en heeeelt 

fantastisk

  typ avsmaksmiddag hemifrån Svedala...

Blev jag glad?

Så galet galet glad och överraskad, såååå gulligt och omtänksamt gjort - WELTKLASSE!!!









Jaha.., här skulle visst Valerie sova...ok, jag fattar...



Själv skulle jag vara lite crazy och vara lite vårig och ljus, hahaha...

Nej, kändes inte alls bra, får bli på Mallis eller så...ge mig värme NU!!! 




Snygga stickor till mitt grafiska liv...


Min BIO syrra vill att jag bara ska använda rena produkter varpå hon köpt kanonprodukter till mig, omtänksamma lovely Valerie...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar