15 mars 2013

Överraskning del 2

Jag kan bara konstatera att jag är enormt lyckligt lottad som har en så fantastisk familj och helt underbara riktiga vänner, oh happy happy day!

Tack bästa bästa Klas, Wiggos fantastiska, omtänksamma pappa, du ÄR en sann genuin  fantastisk riktig vän - shit vad  GLAD jag blev, tack tack tack tack...


Förfixat på Moetbaren...




Kocken berättade menyn, var välinformerad om att jag fyllde år - oh I like!!!


Hjortfile med pollentacrisp - smakade magiskt

En skaldjurskock kom och flamberade vid bordet, svarta kockkläder, snyggt...


Allt smakade såååå mycket och galet gott...


Kalvfile,  hummer och shitakesvamp



Galet bra käseplatta


Sweets


När vi var klara och belåtna så kom servitrisen med en såååå fin chokladtårta som Klas hade beställt...

Fick med den till rummet i kartong!

Kände mig sååå speciell och tack fina Valerie som bara kom och hängde med mig i Berlin.

Oh happy happy me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar