5 mars 2013

Skattjakt

Skattjakt!!!

Ett efterlängtat möte skedde i lördags då Wiggo och Klas landade från Badgastein, hade inte sett Wiggo på  två veckor eftersom jag vakar hos min pappa i Berlin.

Min älskade pojke som fyllt 11 år, min lilla stora, puuuh, jag är så känslomässigt inlindad och hooked på denna pojke, men det är väl iochförsig bra, hahaha...det var meningen tror jag.

Jag hade organiserat en skattjakt med 8 ledtrådar som började direkt i bilen med att han var tvungen att pussa mig 4 ggr för att få andra ledtråden, hahaha I LIKED.

Han tittade på mig och sa...

-Allvarligt???

-Står det att det är det som gäller så är det väl det, inte vet jag, men om du vill ha den andra ledtråden, så... hahaha (ÄGA situationen eller ÄGA, hahah)

-Men du har ju läppglans!!!

-Ok, ta kinden, men då har jag de andra tillgodo på munnen senare...

- OK, suck!!!

Där var ledtrådar påArlanda, Mc Donalds Väsby, i Nk garaget stod Harry i One Direction i pappfigur ( trodde han skulle smälla av, Harry stod och tog emot utanför hissen), parkeringsfoajen, i Moodgallerian och till sist så var skatten i One Directions popupbutik.

Wiggo gillar inte OD, han älskar, säger han ödmjukt, hahaha.

Vi hade bestämt att han skulle få bränna sina pengar på vad han ville därinne, INTE lägga någon värdering på vad han ville ha...

Klas och jag gick modigt mot butiken, Wiggo helnöjd med sin Harry under armen, gick in, Wiggo gick runt i 30 sekunder och kom rakt fram till oss:

Jag vill ha HELA gruppen i pappfigurer!!!

-NEJ, sa vi i kör, det är galet! Gå nu runt oh kolla, det finns ju allt...

Skitsur gick han iväg, vände efter 5 steg, kom tillbaka, tittade på mig med blanka ögon...

Men hur kan ni säga att jag får köpa vad jag vill när jag inte får köpa det jag vill?

(Puuuh, ja vad faaaan, rimmar duktigt illa)

- Därför att du inte har råd med alla...

-Jag har råd med 2 direkt, har 400:- hemma till den 3:e och så köper ni den sista till mig...

Känner ni vibbarna, hur vi stod där och skulle göra det mysigt, ha det bra oj så skoj, alla tillsammans..."lätt" oeniga.

Wiggo gick från ett NEJ, till att få köpa 2, till att gå ut med allihopa.

BRA Vicky och Klas, jättebra!

Wiggo - Föräldrarna  1 - 0

Drink på Boqerian, därefter födelsedagsmiddag hemma, supermysigt.

Jag hade en lite "hälsa välkommen" ceremoni till mina nya fullsize fostersöner, hahaha, skitroligt.









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar