8 januari 2012

Ändan ur vagnen...

Hur jävla svårt kan det vara att få ändan ur vagnen?

Allvarligt?

På riktigt, ALLVARLIGT?

Tänkte hela morgonen att jag skulle ut och powerwalka i kylan...tänkte, snart ska jag...

 Timme ut och timme in...snart ska jag, shit det börjar skymma, jaja, SNART ska jag...

Jag har inga som helst problem med att gå och dra i morgonrock en hel dag om jag är ledig och har en massa hemma projekt - not at all.

Relaxed, slapp, effektiv och FETledig - LIKE!
Aktiverade dessutom RUNKEEPER, som till min stora jävla fasa indikerade att min ena runda bara var 6 km lång - URSÄKTA???

Vaaaaa, var det fel på skiten eller?

 Dagens svinkallt ute outfit:

Jacka: Monclare

Bastop: Bitte Kai Rand

Träningsbrallor x 2 : Stella Mccartney

Täckkjol: Världens bästa julklapp SKHOOP, täckkjol, shit vad jag kommer att använda den, all over.

Kommer eget inlägg om denna grymma kjol imorgon...

Promenad sko: UGGs, kanon om man vill ha blåsor på fötterna, gärna barfota som jag var, så att det biter bättre eller att blåsorna blir större...

Vantar: iPhonevantar, grymma, funkade hela timmen, hahaha.



Såhär snabbt gick det...

Faster than fast...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar