9 januari 2012

SKHOOP (sko:p) - bästa täckkjolen

SKHOOP - täckkjol

Måste verkligen bara slå ett STORT slag för en ny fantastisk FAVORIT - min minitäckkjol.

Kunde INTE i min vildaste fantasi förutsätta hur enormt in love, jag skulle bli i denna lilla kjol.

Den är tunn och varm, snygg och praktisk...

Den finns i flera längder och, ja...min är den kortaste, hahaha

Smaken är som baken, delad vilket är bra med tanke på hur många snygga kjolar de har i olika längder.

Gå in och kolla deras webbshop och hemsida HÄR











2 kommentarer:

  1. Vill ha! Men kanske en lite längre version för mig, då! Hahaa!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle även kunna tänka mig modell längre, dock INTE lång...då med zip i sidorna.
    Tänkte att det skulle vara tjockt och klumpigt att bära, but NOT!!!
    KOlla hemsidan, så fina varianter.
    Kram

    SvaraRadera