19 januari 2012

Dagens outfit

 Dagens "tighta" outfit

Ja men vad ska man förvänta sig när man kör jeansen i 90 grader och hårdtumlar dem torra???
Shit alltså...

Det positiva var att allt LÖST kött från midjan och ner blev fast och stenhårt när jag hällde ner mig i dessa brallor...

Problemet, jaaaa, problemet har hela dagen varit att ALLT jag tappat ner på marken, det har varit stört jävla omöjligt att plocka upp, hahaha

Det enda sättet att få upp grejerna har varit att stå med ett ben rakt ut/upp i luften för att överhuvudtaget få ner torsodelen mot marken, hahah

När jag då fått ner torson mot marken, då har ändan varit på väg ut, upp i svanken...ser ni det framför er?
Så, ett rakt långt ben ut i luften, torson riktad neråt och en hand hållandes mitt bak för att förhindra skinkornas vandring...puuhh.

It cost to be on the top, men det är ju inget nytt, haha

 Tunn dunjacka - Moncler

 Linne + top i ribbad silkestretch - Bitte Kai Rand

Smycken - stjärnhalsband - Promise Sweden

Läderremmar - Karin och Jarim ( favoriter)

Favvojeans - G-star, svinsmå i stretch
Stövlar - G-star 12 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar