11 januari 2012

Crazy på gymmet


Då kan jag bara hälsa den nya "crazy" färgen turkos välkommen in på gymmen, moooahhh.

Från att näst intill ALLA kvinnor och  tjejer tränar i cerise/svarta outfits...(läskigt), inte fult, men 

läskigt när alla ser likadana ut ( tycker jag BESTÄMT), då har man nu smugit in turkost för att göra 

den enhälliga träningsgruppen lite mer wild, mooaahhh.

Så nu kommer vi att få se en liten utstickargrupp i turkos/svart, vilket blir spännande, hahaha.
Jag är väldigt ironisk, för jag kan fan INTE förstå hur det är möjligt att alla träningskläder oavsett märken ska vara i samma färger, hur det är möjligt att den som köper in ENDAST och ENDAST köper main, main, mainstream.

Mainstream, absolut, men varför inte ha några udda färger, udda roliga märken så att ALLA inte behöver se ut som en förskoleklass på utflykt...( dålig jämförelse)

Jag ÄR inte wild någonstans med mina svarta kläder, men en sak är säker och det ÄR att I will keep to black och Stella...

Som Aftonbladets kampanj:

VI GILLAR OLIKA!

Oh Happy Day!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar