6 april 2012

Fitnesshotell


Vi bor på ett lovely fitnesshotell...

Hade ingen aning faktiskt, här finns det PT till allas förfogande, instruktörer till leda...

Personliga yogapass, steppass, styrketräning, pilates och  vattenpolo, volleyboll, squash, tennis, klättring, vattenbasket vilket är enormt coolt om man inte kan ligga still i värmen.

Även sauna ( märkligt, eller hur?) och spa avdelning dit man åker med golfbil - LIKE!

Solen tar ENORMT och är sjuukt stark.

Jag har alltid en sjukt bra solcreme till ansiktet, använder Derma Ceutic faktor 50, just nu så smörjer vi Wiggos armar, fötter, öron  och övrigt med den, hahaha

Vi har startat en Egyptic Cup och den innehåller kortspel, strandtennis, pingis och tennis och tro mig, den är oavbruten och ihärdig, denna cup, hahaha

Varje kväll när jag är i duschen så har Wiggo varit i min garderob och plockat fram vad han önskar att jag ska ha på mig, vilket jag INTE är van vid at all.

Gulligt och bestämt.





 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar