17 juni 2011

Aktieklubb på Case

Aktieklubb

Jag har den stora lyckan och glädjen att få vara med i en sluten nystartad pumaaktieklubb uppe på CASE
(kapitalförvaltning som ägs av bl a Stefan Edberg, Stefan Persson och ett gäng andra hövdingar)

Att detta ens är möjligt beror på vår suveräna väninna "Mother of the law" Blondie som har två personer på Case som förvaltar hennes deg...som nu kommer att hjälpa oss

Vi är,  vi som var på Mallis, vi som har det årliga Elitloppsbordet och nu, en aktieklubb.

Handlingskraftiga, drivna, icke tysta, oblyga, nyfikna ston.


Till saken hör att vi INTE kan ett dugg om denna bransch och Mother of the law, vår skarpa jurist blondin är vass som en kniv, enormt insatt  och vill att hennes väninnor ska avancera in i en ny branch och VERKLIGEN lära oss att köpa o sälja...

Vi går alla tre in med samma summa att spekulera för och starten har börjat...

Vi var väntade...

Mitt start aktiekit...

jag kan bara informera om att jag hade dressat ner mig, svarta ultratajta brallor med linne och typ en liten väst, håret halvstramt och mina brillor i handen, hahaha
Tänkte att jag skulle ge ett lugnt, samlat, seriöst "lagom" intryck...

DÅ kom Mother of the law i sin köpa/sälja pengar outfit som fick mig att inse att min linje inte kanske var den fräckaste eller den som gällde, hahaha


Bästa Eva som gör det här för oss...HELT suveränt!


Balenciagan på plats



Den här snyggingen tog hand om oss...

Hon har en magisterexamen i ekonomi - we like!

Hon kämpade med att få oss att förstå språket, otroligt roligt...

Mycket garv och mycket dricka som följdes upp av ett besök på Sturehof för utvärdering - det gick JÄTTEBRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar