7 juni 2011

Svenska språket i familjen...


Detta är faktiskt roligt så att man vill trilla av stolen, hahaha
Jag brukar kommentera min dåliga svenska, trots femma i betyg....hm, jag särskriver, skriver som jag snackar och låter det vara så...

Wiggos underbara lilla hjärta till mig för några veckor sedan var likadant, lite särskrivning o lite hopskrivning...lite som vi känner för, typ...


Nu till det bästa av bästa som bekräftar familjens frimodiga själar som handlöst gör sig förstådda på sitt eget sätt...

Min KLas fyllde år i söndags och då kom detta helt underbara mail ifrån min biologiska, fantastiska tyska kockpappa...

Håll tillgodo, för er som känner honom så ser ni o hör  detta framför er, för er andra så kanske det inte blir samma effekt...???



Ämne: Nyarsfest

Hallo Klasse,
tyvärr, detta är so synd, at man blir inte yüngre varje Ar, nej, tvärtom. Egentligen kan man inte förstar, at man festa sa en Sak, eller hur ? Men, sa är varan Sällskap, also so gratulera jag till Din Nytt Ar, hoppas at Du blir frisk i varje Ton, de är den viktigaste, och hälsar Dej med Blom i Hatt. Ronni.
 
 
 
Bilden är bara med för att göra inlägget roligare...

1 kommentar: