2 juni 2011

Thomas PT & jag...

För mig är det väldigt stort att jag inte jojo tränat utan faktiskt hållt fast vid min träning under ganska lång tid, konstant o konsekvent...puuhhh

Jag är ju svart eller vit, på eller av och inga som helst gråzoner ( shit vad jag jobbar på dem)

Antingen så är huset fullt av träningsväskor, träningskläder...eller så har jag INGEN aning om var träningskläderna är, hahaha, jo, så är det på riktigt, fråga min lugna o alltid så konsekventa man...haha

Men, inte UTAN min PT Thomas, så hade detta hänt...ALDRIG!

Jag har avverkat 33 tim med honom och jag har precis beslutat  prioritera träningen som jag nu kommit så bra igång med...

Thomas och jag har precis förnyat våra löfte... nej, vad skriver jag?

Jag har precis förnyat mitt avtal med Thomas och har därmed gjort ett aktivt val att försöka göra träningen till en livsstil inte till en "jag provar och ser period".

 Tänk att jag aldrig kan hålla truten...

Thomas är bäst för att han är HELT normal, ingen combat som käkar bulk i pausen, fattar min önskan, förklarar vad som krävs för att nå mitt mål, lägger mina förväntningar på rätt nivå...ja, och så garvar vi en skvätt...

Jag har respekt, han har respekt och jag kan INTE snacka bort honom, det är viktigt när man har truten som största vapen...eller hur?


Detta ÄR min lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar