19 juni 2011

Min Jack Sparrow...

Jack Sparrow!


Jag medger att det fanns en gnutta inre stress igår när vi skulle se Pirates of the Caribbean i 2, 19 min med två stinna 9-åringar...

Undra hur rastlöst det kommer att bli?

Undra om det blir boring för att det är engelskt språk?

Undra om de hinner med och läsa texten?

Hoppas att popcornen räcker längre än till reklamen, vilket de inte gjorde...

Det var INGET problem utan mer bar tankar som slog mig samtidigt så hade jag noll  koll på att Jack Sparrow var en rolig prick...

Killarna garvade genomgående jättehögt vilket var otroligt lättande och 2 , 19 tim gick galant.

Efteråt så var de båda Jack Sparrow, luftfäktades, rullade och kastade sig...

Framförallt mitt barn gick i spinn tutti och vad det innebär var att han har samma egenskap som mig att det är ALL in or ALL out, i detta fallet ALL in...herregud.

Därför så var det sjuukt roligt när jag kom på att vi nog hade en Sparrow dräkt i källaren som vi köpt alldeles för stor till W när han var liten...

STOR, var väl rätt beskrivning, jag har ingen aning om hur vi tänkte då...

Växa dräkt typ, hahaha

Wiggo är 9-år och dräkten passar kanon nu, vi köpte den i Toronto  2005, idioter typ

Här kommer han - MIN Jack Sparrow






Förstå det otroliga...

Det låg en oanvänd Jack Sparrow dräkt i källaren och jag visste exakt var...bingo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar