17 juni 2011

Skolavslutning

-Så här tänkte jag Wiggo...

Du tar den nya tröjan, du väljer ett par av dessa tre shorts & converse på skolavslutningen?

 -ABSOLUT INTE, sa Wiggo

-Jag tänker såhär...
 Är detta mitt barn?

Vems skola har han gått i??

Sticklingestjärnorna skulle få uppträda i klassrummet efter den stora avslutningen, de behövde inga speciella kläder eller smink utan mest bara uppträda för föräldrarna.

Det funkade INTE, hemma hos oss...

Wiggo var svintrött  imorse och ganska grinig o lite lipig.

Kan bli så när man varit uppe lite för länge och inte fått sin sömn, han är sådan, shit om han inte får rätt dos mat eller sömn....åhhhh, pipigt värre.

På bilden ovan så var han hungrig så att han höll på att döööö....

Vaddå, om han inte hade fått mat?

Det var fel bröd imorse, så då rörde han ingenting utan satt och grinade att livet var så hemskt för han fick ingen riktig mat...visst låter det sunt - NOT

Därefter så fick jag hota honom...

-Om du inte slutar att gråta nu så kan jag OMÖJLIGT sminka dig...

-UAHHHHHH, kan du inte sminka mig?

Ni fattar va?

Tack o lov så är inte sådana morgnar så vanliga...ännu.

 Chris kom hem till oss vid 07.20 imorse för sminkning av barnen...



 Lärarna uppträdde o dansade.

Just det ja...där är Wiggo & Chris, hahaha

 Vår enormt snygga rektor Kajsa...


 ...inget konstigt alls...


Suddig men publiceras ändå...

Uppträde i klassrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar