30 juni 2011

Velig Vicky

Okej...då har vi fakta!
Jag är svart eller vit, på eller av, ALLT eller INGET...men, jo där är ett "men" mitt i allt det här tydliga.

Kolla mitt kontorsgolv...

Jag har lagt ut olika högar med tyger som jag gillar, olika högar för att liksom känna när jag går förbi vad jag återkommer till, vad mitt öga dras till...

Mycket riktigt så dras mitt öga hela tiden åt samma högar och vad händer då?

Jo, jag börjar resonera med mig själv om varför jag eventuellt borde sy något av det tyget som jag INTE dras till istället för att bara skita blankt i det och stoppa undan skiten...

Varje gång detta händer så stannar min kreativa process av för jag förstår inte hur jag HELT plötsligt INTE kan ta ett jävla basic beslut...

Fattar inget... veerkligen fattar INGET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar