8 juni 2011

Dresses to die for

Here we go again...

Jag faller alltid för samma designer utan att veta om vem det är som gjort plagget.

Visst, jag är ju inte helt dum, såklart att där är en tydlig signatur som antagligen är anledningen till att jag faller som en fura...

 Cavalli darlingen har gjort denna långa, urfeminina silkeklänning/tunika

Ibiza, Saint Tropez, Mallis och ja...skulle även passa på Lidingö, haha

Förutsättningen för att den här dressen ska vara cool, är att man INTE har klackar utan barfota eller flipflops...lite bikini under, lite schyssta strandsmycken, strandbag...sand på huden och skumpa i glasen.
I LOVE denna dress - Roberto Cavalli

Samma sak gäller den här skruden, vill man INTE visa mage så har man linne under...

Bluemarin som är lite ny favorit för denna säsongen, har aldrig tidigare fallit för deras stuff...

Jo, jag vet HELT naturliga poser för mig o min terass - eh...???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar