13 augusti 2011

40+ Äger!!!


Fyrtio plus ÄGER!!!

Jag tycker att egentligen att det låter urtöntigt när man säger att 40+ äger, det töntiga ligger i att det låter som ett försvarstal, att jag är nu äldre...men BRA!!!

Tro fan att vi är BRA!

För egen del så är det VERKLIGEN så...
Jag tycker att det mentalt är sjuukt underbart att vara 40+...

Jag VET vad jag vill...
Jag VET vad jag tycker...

Jag VET hur jag fungerar...

Jag STÅR upp för vad jag tycker...

Jag har en erfarenhet som gör mig trygg o stabil

Är NOLL konflikträdd, ( god o dålig egenskap, såklart)

...jag har starka soulsisters sedan 23 år, i vått o torrt, i nöd o lust - for EVER.

Våra yttre speglar våra inre...eller hur?

Titta dig i spegeln och se vad du ser...

Claudia is still going strong!

Lite märkligt, hon ser likadan ut...tre barn o 15 år senare, hahaha

Undrar varför, hahaha

Stockholm fashionweek går mot sitt slut och jag är full av inspiration och nya "must have" behov som ska dämpas...

Happy saturday på er och en sak till...

Överlev INTE - utan LEV !!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar