29 augusti 2011

Pt - måndag

Godmorgon på er!

Efter förra veckan i Göteborg, ett intensivt dygn i Båstad och drinkhappening på Lidingö i lördagskväll  så 

känns det otroligt skönt att min deadline ligger väl synlig,  endast tre kvällsevent denna vecka samt 

Formex så därför känns det  sjuukt lyxigt att ha Thomas

som ständigt står där och väntar på mig!

Dessutom så har jag delar av min fantastiska familj här uppe sedan i fredags då K drog på 

Formel 1 , Wiggo har first class treatment, jag har first class service i hemmet och...ja, I could live with that...

Har en mamma som är än mer handlingskraftig än mig, som röjer runt o fixar HELA tiden...
Tvättstugan skiner, ingen tvätt i tvättkorgen,  hon har t o m gått upp i gardroben och letat upp ostrukna kläder för att stryka...

Åhhh bästa bästa lilla mor & Baartil  - shit så fantastiska ni är!

Big time LOVE


 Ride in, ride on


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar