20 augusti 2011

Pyntningsdag

Wiggo och jag har pyntningsdag på stan idag...samt biotime!!!

Det ösregnar helt galet,... inte regnar, utan TOKregnar...

...det blir intressant att se hur många matcher som ställs in idag!

För att bli zigenarsvart i håret o genomklippt så krävs det , två cokelight, körsbärstomater, te, en Mac och bästa Jasmine...

Ännu en fantastisk tjej i min närhet - LIKE!

Jag startade först...lilla W är på intågande.


Detta är det bästa han vet, någon som tvättar håret medan han får massage i stolen, hahaha

Känner att detta är en mysig grej som vi har sedan några år tillbaka, vi klipper oss och känner oss pysslade med, går och käkar eller bio i samband med det - mysigt!


Wiggo - det BÄSTA jag gjort i hela mitt liv...


Han sa till Jasmine att han vill bli klippt som Ronaldo, som vanligt, hahaha




Ikväll blir det PARTY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar