5 augusti 2011

Dagens outfit

Dagens Outfit
Väldigt ovanlig för att vara mig....moooahhh

Linne i silke vitt & svart - Bitte Kai Rand

Vida herrbyxor i linne - Bitte Kai Rand

Armband - Marlene Birger & Monies

Halsband kors - local Mallis
Flätad läderrem - Karin & Jarim
Bälte - Dolce Gabbana

 Dojjor  - Gucci

Mood - stark & happy

Photoshoot - toan på Gallery
Ok dagen började sådär...
Jag var nere och tränade i det "lilla" gymmet på hotellet...fy sjutton alltså.
Jag har verkligen gnällt över att det aldrig är folk där, så nu kunde jag ju bara hålla min käft...

Ett löpband funkade med 8 st löpsugna, vill man stå i kö för löpband?

NOT!!!

Skulle göra alla mina hardcore magövningar med hatpilatesbollen, dock utan Thomas,...var skiten pumpad???

NOT!!!

Bestämd släpade jag fram bollen till en lucka på det lilla gymgolvet bland 11 tränande modenissar, satte mig på bollen och touchade golvet som den amazonkvinna jag är...

What the fuck...där satt jag, nästan på golvet i på den sumpiga bollen..grrr

Faaan, Thomas....kan du resa runt med mig, snälla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar