30 augusti 2011

BÅSTAD del 4

BÅSTAD
Dinner

(Kass upplösning på bilderna)
Margarita ( känns typ felstavat?) drinks

I don´t need tequila i mitt liv...liksom, kreativ o pigg, vaken själ oavsett.

Efter mer än 20 år tillsammans så är vissa fortfarande tröga eller så har tanterna börjat glömma?

OK, kolla bilden ovan, nu börjar det...hold your horses, please

Blundar hon???


 Neej, hon sitter nog och läser sms eller nå´t, inte fan sover hon?

NOT, inte min kampsyster, vi som ALLTID stänger ställena...vad händer?

 fryser hon ?
 
Neeej, hon njuter verkligen INTE, hon är ju HEELT slut...


KaDUNK!!!

Shit, vi måste stoppa in henne på rummet så att hon kan sova ordentligt...

...varpå Rektorn glider upp jämnsides och viskar mjukt i hennes öra:

-Maja, kom så går vi in och lägger dig!

Med ett RYCK, klarvaken från NOLL till HUNDRA, barsk o tydlig i rösten...

-Jag ska INTE lägga mig, jag är INTE trött, grrrrr, så vad gör vi nu då???

Hon reste sig och harvade runt med oss som om INGET hade hänt - gunpowder tjej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar