23 augusti 2011

ACNE

Varit runt och scannat de olika märkenas nyheter.

ACNEman blev jag sååå besviken på, ospeciellt o löjligt basic, om man tagit bort etiketten i nacken så

hade jag ALDRIG never ever kollat ens, otroligt negativt överraskad .

Däremot så är DAM väldigt väldigt schysst, snyggt, twistat...kan bli ängsligt men även sjuukt coolt.

ACNES dam & herr känns som två helt olika universum som inte hör samman, ska grundkolla Norrmalmstorgs butiken when I`m back.

Ok, här är dom... Acne stövletten jag gillar som funnits någon säsong plus ett par Chloe`pjuck

 De kostar exakt lika mycket...

..kom fram till att Chloen är lite för "fin", "damig"för min smak


 Tokskön på foten men gick inte 100% igång...typ velig.

...velig är inget bra tecken, inte alls!

Puuhhhh, lämnade kvar dem på NK för att sova och se om jag kan leva utan dem???


 Blev kär i denna ACNE klänning - fab!

 Denna nya ACNE stövel växer ju mer jag ser den....

...dock 5600:-, då tävlar den med såå många andra designskor känner jag

Dock BALL, mer ball än cool, enligt mig!

För er som ska köpa nya jeans, så tycker jag att Acnes nya med zip bak är apschyssta.

Lite (Marilyn Gul & Blå)

Sitter som ett second skin



 Otroligt schysst med den stora utanpå zipen...

 Pris: 1299:-

 Finns i mörk denim, tvättad svart denim & typ stretchgarbadin tvätt

Nedan ser ni Vero Modas kopior...

 Pris: 279:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar