24 augusti 2011


Ok, hjälp mig....

Tycker att silkesärken på bilden nedan är skitsnygg, feminin och nice.

Ser dock precis just nu att där är någon fjantspets runt halsringningen - don`t like, shit såg inte det.

Till min undran...

Skulle kunna tänka mig att sova i denna feminina dress, skynke, cover, tja kalla vad ni vill, hahaha

Det är ju uppenbart att det hjälper imagen om man har bh o trosa under, eller hur?

Men inte sjutton sover man med ett sådant HELställ, allvarligt???

Ok, jag leker med tanken att man inte behöver något under - ehhh, njaae?

Vilket isåfall innebär att man snällt och vänligt får gå upp och kissa i mörker,lägga sig sist av alla
( inget problem), ligga ordentligt o stilla under täcket, inga yviga rörelse....nääääee, va faaan, hahaha.

Då undrar jag hur man ska använda den?

Jooooo, jag fattar också...hahaha


 Gillar verkligen INTE spetsen - not not at all...
 Kanske var för sig, jag menar då att underkläderna absolut kvalar in...nice

...men särken, skynket, hahaha
 Vill man ha mindre genomskinligt så finns de här söta djurprintsdelarna i silkejersey - inte gratis men väldigt fina!

Själv så gillar jag INTE pyjamas, föredrar liten särk...


 Animal print all over

Indiskans snakebag!

HELA stan är full av:

Senapsfärg - hua mig

Rostfärg/brunt - hua mig

Kilklackar

Stövletter, stövletter, stövletter

Djurprint, mest snake

Pälsvästar

Pälsväskor, skor, detaljer

Filthattar

Rutiga skjortor orkar jag knappt skriva, zzzzzzz

Ponchos

Skinnbyxor, klänningar, toppar och detaljer

Colourblocks/ knallfärger ihopsatta

Det är som Aftonbladets kampanj - Vi GILLAR olika




3 kommentarer:

  1. Dn "djuriska bh:n"...E dt Twilfit så har jag precis köpt den , med tillhörande hotpants. Ett impulsköp som jag går och småsmakar på ...får väl prova dt också och se om dt går hem hemma:-) J

    SvaraRadera
  2. Kommer du att använda den "så" som du fattar? ;-) Lite spets är väl fint? ;-)

    SvaraRadera
  3. Ok, det är ett franskt märke som jag inte känner till sedan tidigare... båda finns på NK.

    Spets kan vara jättefint, men inte alls på den här.

    SvaraRadera