18 augusti 2011

Happy - NOT!

Såhär jävla happy såg jag ut i förrgår...

Har suttit i showroom och haft hundra möten, skitit i godis o nötter....tills....fuck, jag hade slarvat med lunchen häromdagen och gick fullständig "bananas" på nötterna.

En handfull, i våldsam hastighet, islängd i det stora gapet, kvickt så att det nästan inte kändes som att det ens hade hänt....bara sådär...KVICKT!

Tugga två, shit pommes fritte, knak, dunder o brak...en sönderbiten tandjävel, åhhhhhhhh!!!

För er som följt eller känner mig väl, så vet ni att jag har urkassa tänder, världens sämsta skit...på riktigt.

Tänk på det, alla mammor därute....

Barn som får hål i sina tänder innan tolv år, riskerar att få en lika kass tandframtid som mig...håll efter kidsen!!!

Jag har genetiskt fina, jämna tänder, jag har bytat ut mina farliga amalgam mot porslin, så min mun är kritvit, jämn o snygg...BUT, BUT, it`s just an illusion!

Rotfyllda, fixade, sargade, urkassa tänder är vad jag har....tyvärr!

Jag bet av en rotfylld tandjävel...det blir en krona på den o ca 10 000:- - uaahhhh
...nästan ett par Louboutain dojor, ...skämt men iallafall så galet, galet onödiga pengar.



Som vanligt så erbjuder tandläkaren på Lidingö sötnosar till grymma tandläkare när man kommer akut.... och det gör jag som mest, svart eller vitt, hel eller sönder...
-Hej tandläkaren, det ÄR jag igen...typ!



Insnurrad i min fina nya wool dress, puuuhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar