19 augusti 2011

Päls...

Äkta eller fake...

Päls...


Det är känsligt, vad är moraliskt?

Kossa - ok?

Skinnjacka - ok?

Acne, Whyred skor/skinn - ok?

Äta kött - ok?

Kopäls - ok?

Lammpäls - ok?
Mink - fel?

Vad är rätt o vad är fel?

Oavsett så ser vi PÄLS allover på catwalken.

Det är päls på höjden, tvären o bredden denna höst/vinter...




 Pälsjacka & GRYMT cool Louis väska - LIKE!

Pälsdetaljer... på det mesta..

Snygg klackkänga - Gucci

LIKE!!!


Höstens tillskott i väskgarderoben...

En STOR skitsnygg (i mina ögon) big love bag från holländska ABRO.

Den stora storleken passar mig som är lång o yvig...

ALLT, kommer att ligga på botten, men det skiter jag i...liksom biter ihop, typ, hahaha.

Eftersom jag är mega jätte svart i min klädsel så är det viktigt att de svarta kläderna har struktur, att materialen är olika...blankt, matt, bubbligt, slätt, struktur, grov, glesstickat osv...då blir svart extremt snyggt, exklusivt och intressant!

Black is the new Black

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar