4 april 2011

Åre forts...

Jag förstår om ni undrar vart jag tagit vägen...

Jag har inte övergivit bloggen, inte alls...utan mer försökt att eliminera kraft efter den HELT galet, grymt, fantastiska tjejhelgen som vi precis vart igenom i Åre - herregud, ge mig styrka...jag orkar INTE mer, hahaha

Galet o heelt underbart!

Det är nu vi ska leva på allt vi var med om...

Här kommer lite fler lovely pics från backen och det magiska vädret.

Som ni säkert förstår så letar jag från och med NU efter en heeelt hysterisk färgstark NEON figursydd skidjacka, va faan,  det här gick ju inte...

...har aldrig varit så anonym i hela mitt liv, hahaha
Njut av dessa ordentliga bilder för det kommer nämligen lite fler av HELT annan karaktär, lite senare.















2 kommentarer:

  1. ÅH, SO NICE!!! Ser RIKTIGT härligt ut!!!

    SvaraRadera
  2. Helt underbara bilder! Vilket väder!/AA

    SvaraRadera