22 april 2011

Kalasforms plåtning del 2

Kalasformsplåtning...


Susanne Klofsten  "Da Pridebakerska", författare  & Linda Ulveus Kanelbulledrottning, barnboksförfattare & skådespelerska


 Henriks magic bröd

  Pridemuffins ingredienser...
 Doreen & Henrik...

Inte nog med att de var så enormt mumsigt kära, de t o m bakade ihop, ni vet...höll i samma slev...

Åhhh, jag vill oxå baka och hålla i samma slev....

Testade hemma...gick sådär, hahaha

Neej jag har såklart inte bakat efter detta trauma, bara släpat upp en träslev och provhållit tillsammans med K...

Henrok bakade det mest magiska bröd jag smakat på läänge...fyllt med nötter, fikon och precis exakt ALLT.

De är sååå fina ihop - neeej jag är INTE bitter, inte alls.



To die for...



Saftiga, volumiösa kanelbullar a la Linda...

 Doreens & Henriks fantastiska...

Jag är otroligt glad över att ha varit med...

Mina bakverk då???

Tro mig, det kommer i nästa traumatiska inlägg efter frukost denna långfredag - hold your horses!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar