10 april 2011

Matte stjärna...

Den här är bra...

Häromdagen när det var uttagning till Sticklingestjärnorna så fick vi kasta oss iväg för Wiggo skulle

spela klubbmästerskap i tennis...

På väg in i tennishallen så sa jag att han var otroligt modig som vågade uppträda på skolan för sååå mycket folk.

-Tycker du att jag var modig?

-Absolut, Wiggo, sååå mycket folk!

-Hur många var där?

-Vad tror du Wiggo?

-Säkert minst 600 personer...

-NOT, eh...hur tänkte du då?

LYSSNA nu:

-Jo, det är ungefär 22 personer i varje klass och det var 6 klasser, alltså nästan 600 personer

Jag höll på att snurra sönder mig av skratt (som inte skulle synas), kramp, vånda och undran.

-Men Wiggo, om du tänker 22 barn och 6 klasser...avbryts med dunder o gap...

-Åhhh, jag tänker inte räkna om det, jag orkar inte räkna om det...men där var nästan 600 iallafall.

Ja, vänner...så har vi det i vår familj...

1 kommentar: