5 april 2011

V V V - Våga Vara Vicky

V V V - Våga Vara Vicky

Ja, så var temat på vår första utekväll i Åre, finurligt va?

Shit, tänk att våga vara mig en HEL kväll - moooaahhhh

Vi gick alltså ut så här vår första kväll, sju stycken svarthåriga med mössor...

Va?

Om frågan kom, om det var hon i pälsmössa som skulle gifta sig???

Absolut INTE!!!

U it`s you Eva

Annica, Pernilla (manager) & Åsa (Plupp)

Eva & Pernilla, som vi dessutom tyckte skulle konvertera till mörk...

Vid ett visst klockslag, mitt på dansgolvet så tog 6 st V V V brudar bara av sig sin huvudbonad till jubel...

...så var det bara jag och pälsmössan kvar!
 


2 kommentarer:

  1. Shit, vilken Komplimang!!! Att ens kompisar gör en sån grej, WOW säger jag bara!!
    Och du ÄR ju skitcool!
    (Vad jag ser på bloggen)

    SvaraRadera
  2. Exakt Madelein, vilka brudar som vill V V V, absolut smickrande och aproligt.

    Vi hade det GALET roligt, de hade min vanliga mössa och jag hade pälsmössan, därför så fanns det de som undrade om jag skulle gifta mig...eh, ja du fattar.

    Kram

    SvaraRadera