30 april 2011

Wiggo - "Da kommentar"

Jag har skrivit det tidigare och jag skriver det igen...

Min Wiggo ÄLSKAR mat, älskar, älskar mat...

Jag pratar volym...jag pratar vuxen portioner, jag pratar hunger på hög nivå.

Som sin mamma, svart eller vit...hungrig eller INTE hungrig...inget mellantjafs utan brutalt, omedelbart megaultra giga tydligt - HUNGRIG!

Ok, följande snack ägde rum i förrgår när Wiggo kom hem från skolan.

- Vad var det för mat idag, Wiggo?

-INTE god alls!

-Vaa??
Väldigt sällan som han gnäller...

-Vad var det för något då?

-Nudelsoppa...

-Okej, men då måste du vara riktigt hungrig ju?

-Ja!

-Åt du någonting överhuvudtaget?

-Bara tre portioner o ett knäckebröd...

-VAA?? Du sa att du inte gillade maten ju...

-Det gjorde jag inte heller och VET du...haha någon sa att det var spagetti i soppan, han hade verkligen inte koll för det var nudlar.

That`s my Einstein...

That`s my darling...yr men GLAD,hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar