6 april 2011

Behind the scenes of Sticklingestjärnorna...

Behind the scenes...

Shit alltså, utan att veta hur det gick för killarna, så var det ingen självklarhet att de skulle stå i den här munderingen igår...

Jag fick veta att det var uttagning till Sticklingestjärnorna i måndagsmorse...by the way.

-Men vänta Wiggo, då måste ni ju öva???

-Vi har övat...

-OM ni ens ska ha en chans så MÅSTE ni öva ikväll isåfall, då kan jag kolla på er...

Jag som bokstavlingen ÄLSKAR det här blev mega frustrerad eftersom de har en kostymör utan gränser i mig...att då INTE få chansen att hjälpa till, grrr

Wiggo hade som tur var lite KIZZ kläder sedan tidigare, men hans Gene Simmons dress var som bortblåst...

 De övade till KIZZ konsert på storbild för att få den rätta känslan...

Helt plötsligt så hörde jag dem säga:

-Vi kommer verkligen INTE att vinna...

-Ursäkta, vad säger ni?

-Vi kommer verkligen INTE att vinna...

- Om ni tänker så, tror ni att ni vinner då?

-Näe...

-Om ni inte tror att ni vinner så kan ni avbryta ert övande direkt och lägga tiden på annat!

-NÄÄEE...

-OK, men då måste ni börja tänka att ni KAN vinna, eller hur?

-Om vi inte vinner då?  (ni hör vilken vinnarskalle det bor i min son, va?)

-Då vet ni att ni gjort ert ALLRA bästa och det räcker!

Puuuh...
Dressingroom i gympasalen...

Otroligt skön arbetsställning, haha






6:e maj så får de veta...

Jag kan väl säga som så, att det ryckte väl inte lika mycket i de små kropparna som de gjorde när de soundcheckade hemma, hahaha

De blev något paralyserade när lågstadiet med personal dundrade in... man kan säga att de blev lite dämpade...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar