11 maj 2012

BUTIKEN EKSJÖ

Låt mig få presentera en av Sveriges absolut snyggaste butiker- BUTIKEN.

Jag önskade att fler kunde besöka och få uppleva den.

Ett litet krux bara, den ligger inte längs någon STOR väg utan den är släppt från himlen rakt ner i ett skogslandskap som heter Eksjö...

Ni vet, det stället där man måste följa röda markeringar när man är ute och springer i skogen, för annars " kommer man aldrig tillbaka", haha

Stor, luftig butik med schyssta dockinstallationer mitt i butiken som en catwalk, kaffehörna, sitthörna, STORA provrum och grym exponering med super fingertoppskänsla.

Man skulle kunna tro att jag fjäskar eftersom det är min kund, I'm not, jag är bara såååå nöjd över att få exponera Bitte Kai Rand i denna miljön.

Bilderna är tagna med mobilen, så please, ha överseende!

Enjoy!





 


  


 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar