10 maj 2012

Då försvinner du bort...

Om jag känner för att springa i denna vackra natur, vart tar jag då vägen om jag inte vill springa på landsvägen?

-Det finns ett jättefint spår som är 6 km i den djupaste skogen

"Dumdumdum" hajen soundtrack i mitt huvud igen.

-Ok, hur hittar jag det?

-Du måste ha en karta och det är VIKTIGT att du bara följer röda markeringar...

-Ok, för vad händer annars?

-Då kommer du ALDRIG tillbaka.

-Allvarligt???

-Det är djup skog här så håll dig till markeringen.

-Vet du, jag går upp på rummet och suger tumme istället, hahaha.

Det blev PW utan mina Urbanears, om man är helt själv i djupa skogen med lurar på hög volym och det skulle "råka" komma förbi någon, så skulle jag  få en hjärtinfarkt vilket skulle vara opassande eftersom  jag har så sjukt mycket att göra, hahahaha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar