25 maj 2012

Ikea

Skulle bara kolla...
Fel klack på foten...
Imorgon kommer det ett gäng män och ska tokhjälpa till med ALLT, medan jag roar mig kungligt, haha.

Konstaterade att jag fick sjukt mycket, snygg, stram förvaring som inte kommer att synas, förråd och walkincloset för INGA pengar...

Bestämde mig för att " lika bra att köpa direkt" puuuuh, satan... så bökigt och tungt.

Tungt, vagn som drog till höger, alldeles alldeles för höga klackar och svetten rinnandes längs ryggen...

Tänkte styrkepass, så då funkade det.

Var stressad att jag inte skulle få in skiten i bilen, stå utanför bilen och konstatera med för höga klackar att det NOG inte skulle funka med dryga 2 m stänger, ingen bra feeling på den, haha

Ikea har fått in ett nytt super effektivt torkställ för små ytor -vitt eller svart, 3 våningar , slukar mkt och tar INGEN plats...sjukt bra och nästan gratis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar